Před odletem

"Přes Japonsko přeletěla balistická střela...", hlásili v televizi v den, kdy jsem měla jet na letiště. "Co teď mám sakra dělat?", ptala jsem se sama sebe. "Stojí mi to za to? Neměla bych se na to radši vykašlat? Vždyť ta letenka rozhodně nemá cenu mého života!", začala jsem panikařit.

O tom, že se vydám na delší dobu do Japonska, jsem se rozhodla asi před tři čtvrtě rokem. Dva měsíce před odletem jsem se intenzivně připravovala na dlouhou cestu a teď jsem si měla během okamžiku vybrat, zda to celé zahodit či tam letět. Přes vnitřní boj a strach nakonec zvítězila silná touha nezmařit vynaloženou energii a prostě to risknout!

O dva týdny později mě v Japonsku vzbudila sms zpráva: "Přes Japonsko opět přeletěla balistická střela.",...

Komentáře

Okomentovat

Nejčtenější příspěvky

Můžeš-li, dej si šlofíka

Kapsulové hotely

Říše divů

Jídlomat aneb jde to i bez dlouhého objednávání

Méně fotek, více zážitků

Kdo si hraje (na automatech), nezlobí