Ueno park

Oblíbená místa, která navštěvuji? Hřbitovy a parky! Proto jsem vyrazila do Ueno parku v Tokiu. Množství turistů mě nepřekvapilo, narazila jsem dokonce i na česky mluvící, ale dvě věci mě překvapily - ohlušující hukot a množství bezdomovců (v Japonsku se nimi setkáte jen velmi zřídka). Ten hukot vydávaly cikády, jejichž svlečené schránky těl mi křupaly pod nohami na každém kroku. Konečně jsem pochopila, proč v japonských filmech bývá často v letním tichu slyšet pouze ustavičný bzukot hmyzu - přehluší totiž vše! 


Co se týče bezdomovců, nevědomky jsem se k nim nachomýtla, když čekali ve frontě na jídlo. Kdo by se také nechtěl podívat, co zaujalo větší skupinku lidí, že? Je velmi zajímavé, jak se japonští bezdomovci liší - jednoduše byste je přehlédli, protože jsou střízliví a poměrně čistí. Poznáte je snad jen podle snědší pleti a např. pytle s plechovkami, jejichž sběrem si přivydělávají. Více se o tomto tématu můžete dozvědět v přiloženém videu.

Komentáře

Nejčtenější příspěvky

Můžeš-li, dej si šlofíka

Kapsulové hotely

Říše divů

Jídlomat aneb jde to i bez dlouhého objednávání

Méně fotek, více zážitků

Kdo si hraje (na automatech), nezlobí