Bez ponožek

Sedím na záchodě v kabince, hučí mi v uších a mám pocit, že se se mnou všechno třese. "Kde to sakra zase jsem? Co jsem to zas provedla?" Občas se mi stává, že se probudím a zjistím, že jsem na jiném místě, jakoby v cizím světě. Stejný pocit jsem měla i tentokrát.

Náhle jsem za oknem uslyšela zvuk sirén a hlášení v cizím jazyce. Cítila jsem se tak vyčerpaná, že jsem nestihla ani zpanikařit. "Že by to bylo to zemětřesení?”, ptala jsem se sama sebe. Byla jsem zmatená, proto jsem se rozhodla vše ignorovat a došoupala se do své kapsule. Spánek to určitě spraví. To jsem ale ještě netušila, že tím to teprve všechno začíná...

Ilustrační fotografie Tokia. Zdroj: pixabay.com

Komentáře

Nejčtenější příspěvky

Můžeš-li, dej si šlofíka

Kapsulové hotely

Říše divů

Jídlomat aneb jde to i bez dlouhého objednávání

Méně fotek, více zážitků

Kdo si hraje (na automatech), nezlobí